IMG_0641.JPG

4 februari 2015: Werken aan je mobiliteit voor een betere snatch

Workout of the day (WOD)
A.
Hang squat snatch 2-2-2-2-2

B.
“Randy”
For time:
75 Power snatches, 35kg/25kg

Challenge of the week – week 6
2 min AMRAP of:
Double-unders

Op het programma staan vandaag hang squat snatches. Vooral het squat gedeelte valt voor veel van jullie niet mee. Vaak is je flexibiliteit de factor die ervoor zorgt dat het niet lukt en dat is flink balen. Natuurlijk kan er eventueel geschaald worden maar uiteindelijk wil je ook de volledige oefening kunnen. Kom wat eerder naar de box als je de les van vandaag gaat volgen om extra mobility oefeningen te doen. Dat gaat je zeker weten helpen om de beweging beter uit te kunnen voeren en goed onder het gewicht te kunnen komen. Klik je op “lees meer” dan vindt je twee videos van Kelly Starrett. Daarin legt hij verschillende oefeningen uit die jou kunnen helpen bij de WOD van vandaag.

0 antwoorden

Laat een reactie achter

Wilt u zich mengen in de discussie?
Voel u niet bezwaard om bij te dragen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>