Lesrooster

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
07:30Open GymOpen GymOpen GymOpen GymOpen Gym
08:30
Open GymOpen GymOpen GymOpen GymOpen GymWOD
Open Gym
09:00WODOLYWODROMWODWOD
09:30WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Endurance
Open Gym
10:00WODWODWODWODWOD
10:30WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Oly
Open Gym
11:30Open GymOpen GymOpen GymOpen GymOpen GymWOD
Gymnastics
Open Gym
Yoga
12:30Open GymOpen GymOpen GymOpen GymOpen Gym
16:00WODWODWODWODWOD
16:30WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
17:00WODWODWODWODWOD
17:30WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
WOD
Open Gym
18:00WODWODWODWODWOD
18:30WOD
Gymnastics
WOD
Open Gym
WOD
Oly
WOD
Gymnastics
WOD
Open Gym
19:00WODWODWODWODWOD
19:30WOD
Oly
WODWOD
Gymnastics
WODWOD
Open Gym
20:00WODWODWODWODOpen Gym
20:30WODWODWODWOD
21:00WODWODWODWOD

Programma’s

Bij Reebok CrossFit Almere wordt er getraind in groepsverband. De groepen zijn bij ons nooit groter dan twaalf personen. Op deze manier weet je zeker dat jij de aandacht krijgt waar je voor betaalt. Resultaten en plezier staan bij ons voorop tijdens de lessen.

Workout of the Day (WOD)

De reguliere lessen hebben als doel om je algemene fitheid te verbeteren en je klaar te maken voor elke fysieke uitdaging die het leven te bieden heeft. Dat gebeurt door middel van constant gevarieerde workouts met functionele bewegingen, uitgevoerd op een hoge intensiteit. Elke les duurt bij ons een uur en elke dag is de inhoud van de les weer anders waardoor je continu wordt uitgedaagd.

Endurance

Deze lessen zijn er op gericht om je te helpen bij het ontwikkelen van meer vermogen en snelheid tijdens conditionele activiteiten zoals hardlopen, fietsen, zwemmen en roeien.

Yoga

De yoga les is op maat gemaakt voor de CrossFit atleet. De lessen focussen zich op het beoefenen van de yoga houdingen, ademhaling en mindfulness/ontspanning.

ROMWOD

ROMWOD staat voor Range of Motion WOD. Met dit programma vergroot je jouw bewegingsvrijheid voor de verschillende oefeningen van CrossFit. Heb je moeite met mobiliteit, dan is dit een echte aanrader.

Olympisch Gewichtheffen (Oly)

Werk onder begeleiding van ervaren coaches extra aan het verbeteren van je vaardigheden in het Olympisch gewichtheffen. In deze uren staan de snatch en clean & jerk centraal. Het perfectioneren van deze complexe bewegingen is het doel om zo plateaus te doorbreken en meer kracht en snelheid te ontwikkelen.

Gymnastics

In CrossFit worden alle bodyweight movements gezien als gymnastics (handstand, push-up, pull-up enz.). Deze bewegingen komen uit de gymnastics wereld en wij voegen ze in CrossFit toe aan onze workouts. Om deze bewegingen veilig uit te kunnen voeren is het belangrijk om genoeg kracht en lichaamscontrole op te bouwen. Door de progressies in de lessen word je sterker in de beweging en word je bewust hoe jij je lichaam op een goede en veilige manier moet bewegen.

Open Gym

Voor iedereen die naast de lessen graag nog zelf aan de slag wilt zijn er open gym uren. Je kunt vrij trainen om zwakke punten te verbeteren, om te oefenen met nieuwe skills of zelfstandig een workout te doen.